Pengikut

PENGHARGAAN

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Pertama dan selama-lamanya kami bersyukur ke hadrat Ilahi di atas segala limpah dan kurnia-Nya kerana telah berjaya menyiapkan tugasan ini.

Di kesempatan ini juga kami  ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan jutaan  terima kasih kepada pensyarah Computer Architechture &  Organization kami  iaitu Encik Salaman Firdaus  di  atas  tunjuk  ajar,  bimbingan,  kesabaran,  tolak  ansur  dan  dorongan  beliau sepanjang kami menyiapkan tugasan ini.

 Tidak  lupa  juga kepada  semua  rakan-rakan yang  terlibat samada 
secara  langsung  atau  tidak  langsung  dalam  menjayakan  tugasan  ini.  Komitmen, 
pandangan  dan  kritikan yang membina yang telah diberikan telah banyak membantu  dan   memudahkan kami untuk  proses  penghasilan  blog ini.
 
  Sesungguhnya, bantuan dah kerjasama kalian amat kami dihargai. Semoga penghasilan  blog ini dapat memberikan ilmu yang bermanfaat serta peningkatan ilmiah kita bersama. Hanya Allah S.W.T sahaja yang mampu membalas jasa kalian. 
 
 
Terima kasih sekali lagi diatas segalanya….. 
 

Penulis : Team CAO 2012 ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel PENGHARGAAN ini dipublish oleh Team CAO 2012 pada hari Rabu, 16 Mei 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan PENGHARGAAN
 

0 ulasan:

Catat Ulasan